• Onze website

De website is recent in diverse opzichten volledig vernieuwd. Zo zijn social media volledig geïntegreerd en zichtbaar/bruikbaar op de website. Verder moesten vrijwilligers op de oude website wekelijks handmatig het wedstrijdprogramma, de uitslagen en de standen updaten. Ook dat is nu verleden tijd.

• De huidige website is gekoppeld aan de KNVB Data Service. Dat betekent dat komende wedstrijden, uitslagen, competitie- en bekerstanden altijd direct na het invoeren in Sportlink automatisch zichtbaar zijn via de website. Daarnaast is onze website adaptief en past zich automatisch aan aan het apparaat waarop de website bekeken wordt. Op een telefoon is de weergave dus anders dan op een laptop of tablet.

Teampagina’s
    Op de website is voor ieder team een eigen teampagina ingericht. Op deze teampagina’s kun je de volgende informatie vinden: uitslagen, programma’s, standen en trainingstijden van dat team. Ook kun je aangeven of je aan- of afwezig bent voor de volgende wedstrijd. Daarnaast kunnen begeleiders of aanvoerders wedstrijdverslagen met foto’s en overig teamnieuws op de eigen teampagina plaatsen.

Ben je begeleider, trainer of aanvoerder en wil je zelf informatie op de eigen pagina plaatsen? Dat kan. Stuur dan een mailtje naar website@rkvv-velsen.nl. Vermeld hierin je naam, geboortedatum, team en je emailadres.

Koppeling met ledenadministratie
    De website is direct gekoppeld aan de ledenadministratie. Bovenaan de website vind je een knop waarmee je kunt inloggen. Daarna kun je je persoonlijke gegevens inzien en bijvoorbeeld na een verhuizing zelf je adres wijzigen. Of voeg je eigen pasfoto toe voor je teampagina. Ben je spelend lid en ingelogd? Dan zie je wie je teamgenoten zijn en ook je persoonlijke agenda met belangrijke evenementen komt in beeld. Ook kun je je favoriete teams volgen.

Om in te kunnen loggen moet je emailadres bekend zijn bij RKVV Velsen. Ook als je niet wilt inloggen op de website willen wij graag beschikken over je correcte e-mailadres. Op deze manier kun je bijvoorbeeld online een uitnodiging voor de Algemene Leden Vergadering en andere evenementen ontvangen en kunnen wij de contributienota online naar de leden versturen. Door je e-mailadres op te geven kunnen wij iedereen snel en eenvoudig op de hoogte houden van alle actuele ontwikkelingen van RKVV Velsen. Ook voor het ontvangen van de digitale spelerspas waarmee gewerkt wordt is het belangrijk dat wij beschikken over je emailadres. Via onderstaand invulformulier kun je je e-mailadres naar de ledenadministratie sturen.
    Naast deze wijzigingen zijn er nog tal van nieuwe pagina’s en features te vinden. Heb je vragen? Laat het ons weten via website@rkvv-velsen.nl.

Uiteraard willen we iedereen die heeft meegewerkt aan de nieuwe website daarvoor hartelijk danken.