• Mini's

Welkom bij de RKVV Velsen Mini's!

Bij RKVV Velsen geloven we in de kracht van het vroeg laten kennismaken met voetbal. Onze Mini's vormen het bruisende hart van onze jeugdafdeling. Hier leren onze jongste spelers de basis van voetbal terwijl ze plezier hebben, nieuwe vrienden maken en hun liefde voor de sport ontdekken.

Trainingstijden:

• Dag: Woensdag
    • Tijd: 17:00 - 18:00

Trainingsstaf:

• Hoofdtrainers: Birgit Kuijk en Jesse Denijs
    • Assistent-trainers: Sep Janse en Mika Hoogewerf

Onze toegewijde trainers Birgit, Jesse, Sep en Mika staan klaar om de Mini's te begeleiden bij hun eerste stappen in de wereld van voetbal. Ze brengen niet alleen voetbalvaardigheden bij, maar moedigen ook teamwork, discipline en vriendschap aan.

Wat kun je verwachten:

• Leer de basis: Onze Mini's leren de basisprincipes van dribbelen, passen, schieten en nog veel meer in leuke en interactieve oefeningen.
    • Spelenderwijs leren: We geloven in leren door te spelen, dus verwacht leuke activiteiten en kleine wedstrijdjes om de trainingen spannend te maken.
    • Teamgeest: Onze Mini's leren niet alleen individuele vaardigheden, maar ook hoe ze als team moeten samenwerken.
    • Veiligheid en plezier: Veiligheid staat voorop, en we zorgen ervoor dat elke training een positieve en vreugdevolle ervaring is voor onze jonge spelers.

Onderlinge Competitie: Voor de Mini's die er klaar voor zijn, bieden we de kans om op zaterdag deel te nemen aan wedstrijden in een onderlinge competitie tegen clubs uit de regio. Dit is een geweldige kans voor onze jonge spelers om hun vaardigheden toe te passen in echte wedstrijden en om de opwinding van het competitieve voetbal te ervaren.

Hoe kun je meedoen? Het is eenvoudig! Kom langs op een woensdag om 17:00 uur op ons trainingsveld. Maak kennis met onze trainers, de andere Mini's en begin je voetbalreis bij RKVV Velsen. We verwelkomen nieuwe gezichten en zijn verheugd om de passie voor voetbal met jou te delen.

Voor meer informatie kunnen ze contact opnemen met Bob Blom via coordinator-onderbouw@rkvv-velsen.nl.

Heb je vragen of wil je meer informatie over onze Mini's of de club in het algemeen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Samen zullen we ervoor zorgen dat jouw Mini een geweldige tijd heeft bij RKVV Velsen!

Laten we samen bouwen aan een liefde voor voetbal die een leven lang meegaat!