• De jeugdopleiding van RKVV Velsen is het hart van de vereniging en kenmerkt zich doordat Passie, Plezier en Respect als uitgangspunten worden gehanteerd. Elke jeugdspeler (J/M) moet, ongeacht zijn of haar niveau, tevreden terug kunnen kijken op zijn of haar tijd in de jeugdopleiding van RKVV Velsen. Daarnaast moet elk spelend jeugdlid het maximale uit zijn of haar mogelijkheden hebben gehaald.

Ons streven is alle spelende jeugdleden de mogelijkheid te bieden met plezier en op zijn of haar niveau het maximale te bereiken. Hiermee houdt de jeugdopleiding een goede balans tussen recreatief en prestatief voetballen.

De doelstelling van de prestatieve jeugd is het op het hoogst haalbare niveau te presteren, waardoor een directe overstap vanuit de jeugd naar de seniorenselectie tot de mogelijkheden behoort. Wij zien tenslotte graag dat spelers uit onze eigen jeugdopleiding het 1e elftal van RKVV Velsen versterken.

Om dit soort doelstellingen te kunnen bereiken wordt er op meerdere vlakken veel aandacht besteedt aan het opleiden van onze jeugdige talenten. Daarnaast streeft RKVV Velsen ernaar zoveel mogelijk “eigen” jeugdtrainers op te leiden, zodat we de kwaliteit kunnen leveren die een speler nodig heeft binnen de jeugdopleiding. De Technische Commissie bewaakt en adviseert over de kwaliteit van de jeugdopleiding.

RKVV Velsen heeft samenwerking met BVO's met als doel zowel de scouting als het opleidingsplan te versterken.

De jeugdopleiding streeft altijd naar meer en wil zich op alle gebieden blijven ontwikkelen. Er wordt daarom veel aandacht gegeven aan het verbeteren en professionaliseren van de jeugdopleiding. Om onze doelstelling te bereiken, zijn wij constant op zoek naar mensen die op recreatief of prestatief gebied een steentje bij willen dragen.

Heeft u interesse deel uit te maken van een team dat zich steeds verder ontwikkelt? Neem dan contact op met jeugdvoorzitter Berry van Soest via jeugdvoorzitter@rkvv-velsen.nl

Procedure indeling teams:

Indeling teams