• Sponsoravond is een succes.

Woensdag 2 november jl. trad de 100 jarige RKVV Velsen op als gastheer voor haar sponsors bij Villa Westend, een trouwe sponsor van onze club.
    De goed bezochte avond begon met een tafelgesprek, geleid door Leo Driessen(al heel veel jaar een trouwe Telstar fan en televisiecommentator). Aan tafel meer dan 100 jaar betaald voetbal ervaring bij elkaar. Heinz Stuy( 3 Europacups, 0 doelpunten tegen…..), Pieterrrrrrr de Waard(18 jaar verbonden aan SC Telstar. Hennie Meijer (oud international, die gespeeld heeft bij clubs als Ajax, SC Heerenveen en FC Groningen) en Martin Haar (Nederlands voetballer van het jaar 1982 en oud speler van o.a. HFC Haarlem, en vervolgens had hij een mooie trainerscarrière bij AZ Alkmaar en oud hoofdtrainer van de RKVV Velsen). Het leverde vele prachtige anekdotes op. De heren gaven desgevraagd ook hun visie op de sportieve toekomst van de RKVV Velsen en waren het er over eens “dat je er alles uit moet halen wat er in zit, maar dat dit in het huidige voetbal niet meer kan zonder sponsoring”. Ook gaven zij hun mening over de aanpak door Louis van Gaal in aanloop naar het aankomende WK in Qatar en de meesten weten uit eigen ervaring dat van Gaal er alles aan zal doen om een goed resultaat te behalen.

• Na de pauze was het de beurt aan Hans Nijland als hoofdact voor onze sponsoravond. Hij vertelde enthousiast en soms met licht Gronings dialect over zijn belevenissen en successen in zijn 23 jarige loopbaan als directeur van FC Groningen. De meeste van deze verhalen zijn terug te lezen in zijn boek ”Boeren bluf op de transfermarkt”, al wist Pieter de Waard met stelligheid te vertellen, dat er twee verhalen met Hans waar hij als voorzitter van Telstar bij betrokken was, het boek niet gehaald hadden. Na afloop was er een borrel en was er tijd om te netwerken. Hans Nijland zette zich achter de tafel en elke bezoeker ging daardoor met een persoonlijk door hem gesigneerd boek en het Eeuwmagazine van de 100 jarige RKVV Velsen, naar huis.

• Het bestuur en de Eeuwfeest Commissie kijken dan ook terug op een zeer geslaagde sponsoravond.

Op de Facebook pagina van de RKVV Velsen vind u nog veel meer foto’s van deze fantastische avond.

• Hij is uit!