• Vervoer

Vervoer: Samen op weg naar succes!

Bij RKVV Velsen waarderen we de betrokkenheid van ouders en is het ook voor uw zoon of dochter van grote waarde. Bij elke uitwedstrijd hebben we auto's nodig voor het vervoer van onze spelers. We moedigen ouders aan om onderling het vervoer te regelen en indien nodig een vervoerschema op te stellen. Op deze manier zorgen we er samen voor dat al onze teams veilig op hun bestemming aankomen.

Veiligheid en landelijk niveau:

Wanneer onze teams op landelijk niveau spelen, neemt het bestuur van RKVV Velsen de verantwoordelijkheid voor veilig vervoer op zich. We begrijpen dat het vervoer over grotere afstanden en naar andere regio's extra zorg en organisatie vereist. Ons bestuur zal ervoor zorgen dat er passende maatregelen worden genomen om ervoor te zorgen dat de spelers veilig op hun bestemming aankomen en weer terug naar huis worden gebracht.

Praktische tips voor vervoer:

1. Onderling regelen: We raden ouders ten zeerste aan om onderling het vervoer voor uitwedstrijden te regelen. Dit kan worden gedaan door met andere ouders te overleggen en af te spreken wie welke spelers meeneemt. Het kan handig zijn om een groepschat of een gezamenlijke agenda te gebruiken om het vervoer te organiseren.

2. Vervoerschema: In sommige gevallen kan het handig zijn om een vervoerschema op te stellen, vooral als er meerdere uitwedstrijden op dezelfde dag zijn of als er meerdere teams zijn die gelijktijdig spelen. Een vervoerschema zorgt voor duidelijkheid en helpt bij het plannen van het vervoer.

3. Veiligheid voorop: Zorg ervoor dat de auto's waarmee spelers worden vervoerd veilig en betrouwbaar zijn. Houd rekening met het aantal beschikbare zitplaatsen en zorg ervoor dat alle inzittenden hun veiligheidsgordels dragen. Neem indien nodig contact op met andere ouders om ervoor te zorgen dat er voldoende auto's beschikbaar zijn.

4. Communicatie: Blijf in contact met de coach en teamleden om op de hoogte te blijven van eventuele wijzigingen in het wedstrijdschema of het vervoer. Houd ook rekening met eventuele verkeers- of weersomstandigheden die van invloed kunnen zijn op de reistijd.

Wij danken u bij voorbaat voor uw medewerking en betrokkenheid bij het regelen van het vervoer voor onze teams. Samen zorgen we ervoor dat onze spelers veilig en tijdig op hun uitwedstrijden arriveren. Als u nog vragen heeft over het vervoer of aanvullende informatie nodig heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons bestuur.

Op weg naar succesvolle wedstrijden en onvergetelijke voetbalmomenten bij RKVV Velsen!