• Vrienden van Velsen

Onze voetbalvereniging RKVV Velsen bestaat 100 jaar, is zeer actief en heeft grote aantrekkingskracht op voetballers en toeschouwers. Uit sportief oogpunt zijn wij daar uiteraard heel gelukkig mee en bewijzen wij dat de RKVV Velsen een aantrekkelijke vereniging is voor zowel de jeugdige voetballers (en hun ouders) als voor de senioren.

Als vereniging willen we ons blijven ontwikkelen en onze leden blijven ondersteunen op technisch terrein maar ook qua faciliteiten. Dat betekent investeren in goede gediplomeerde trainers, de accommodatie en andere faciliteiten.

Onze jeugdleden willen we naast goede faciliteiten een goede jeugdopleiding geven met de mogelijkheid door te groeien naar de hoogste selectieteams van de senioren. De ontwikkeling van het vrouwen- en meisjesvoetbal gaat goed en zorgt voor noodzakelijke aanpassingen in faciliteiten. Ook de selectieteams van de senioren willen wij graag faciliteren. De prestaties van de eerste elftallen hebben hun uitstraling op de rest van de vereniging.

Dit heeft ook een keerzijde met name op het financiële vlak. De kosten van de opleiding en begeleiding door goede trainers en de kosten van het oefen- en speelmateriaal zijn de laatste jaren fors toegenomen. Ondanks het feit dat verschillende sponsors bereid zijn de vereniging de helpende hand toe te steken, bereiken we met onze uitgaven wel een grens.

Daarom hebben wij binnen onze vereniging de Club van 100. Dit is een groep vrienden van Velsen, die bereid zijn jaarlijks een donatie aan de vereniging te geven van minimaal 50 euro. De donatie mag als privé persoon maar uiteraard kan dit ook namens uw bedrijf/ZZP.

Wij streven hierbij naar een groep van minimaal 100 mensen, die meehelpen de continuïteit van de vereniging te waarborgen. Wij hebben al vele “clubleden’’. Zij staan dan ook als zodanig genoemd op een bord dat in onze kantine een belangrijke plaats heeft. Er kunnen nog altijd "Vrienden van Velsen" leden bij. Als u lid wil worden van deze speciale club, bent u van harte welkom.

Neem hierover gerust contact op met de leden van de sponsorcommissie of via email sponsorzaken@rkvv-velsen.nl.