• Waarom Sponsoren

RKVV Velsen heeft een goed aanzien in de regio Kennemerland en daarbuiten. Wij voetballen op sportpark Driehuis in de gemeente Velsen, maar vertegenwoordigen ook graag de economische bedrijvigheid van deze regio. Inmiddels zijn al vele ondernemers verbonden aan onze vereniging en ontstaan er op de netwerkbijeenkomsten nieuwe relaties en zakelijke mogelijkheden.

RKVV Velsen heeft u ook nodig om de sportieve prestaties en ambities waar te kunnen maken. Wij betrekken u waar dat kan bij de vereniging, bij evenementen en bieden u de kans het zakelijk netwerk uit te breiden

Er zijn meer redenen waarom u RKVV Velsen kunt sponsoren. Hieronder vindt u vast één of meerdere motieven, die voor u en uw bedrijf van toepassing zijn.

U sponsort RKVV Velsen, omdat:

• RKVV Velsen een gezellige, bindende vereniging is, springlevend en ambitieus. Wij zijn zijn op weg naar het 100-jarig bestaan in 2022. Dat willen we bereiken met een uitstekende accommodatie, prestaties, recreatie en organisatie. Daar hebben we u voor nodig!
    • RKVV Velsen speelt op sportpark Driehuis aan de Wolff en Dekenlaan, midden in een woonwijk en heeft daarin ook een sociale functie voor onder meer omwonenden en scholen.

Wij hebben één kunstgrasveld en drie grasvelden. Onze vereniging is in ontwikkeling en dat betekent dat wij steun zoeken voor vernieuwing van kleedkamers, kantine en de serviceruimtes.

• RKVV Velsen één van de grootste en zeker de gezelligste voetbalvereniging uit de regio is, gericht op prestatie en recreatie en met resultaten en principes die u aanspreken.
      • Met onze selectieteams (prestatie) streven wij naar het hoogst haalbare. Ons eerste team mannen en vrouwen spelen op het hoogste niveau in de gemeente Velsen. Het eerste elftal van de mannen is in seizoen 2018/19 kampioen geworden van de eerste klasse en speelt daardoor nu in de 4e Divisie. Vrouwen 1 speelt eerste klasse.
      • Normen en waarden zijn belangrijk binnen onze vereniging. Respect voor elkaar, voor de tegenstander en de scheidsrechter staat voorop. Daarnaast hanteren wij de “doe normaal” regels voor alle betrokkenen/bezoekers in combinatie met een pedagogische aanpak voor alle teams en leiders. De regels zijn te vinden op ons sportpark.
      • Duurzaamheid is een belangrijk thema. Op het dak van onze kantine liggen zonnepanelen, die een belangrijk deel van de energiekosten wegnemen. Onlangs hebben wij een nieuw LED verlichtingsplan op het sportpark geïnstalleerd.
      • RKVV Velsen koestert haar vrijwilligers. Gisteren, vandaag en morgen!
    • RKVV Velsen speelt op een hoog niveau speelt met aantrekkelijke tegenstanders, zodat de pers ruimschoots aandacht geeft aan de wedstrijden en aan het wel en wee van de club. Op deze manier komt uw bedrijf in beeld bij de leden, de bezoekers en de pers.
    • RKVV Velsen heeft de snelst groeiende vrouwen voetbal afdeling in deze regio.
    • RKVV Velsen past goed bij uw bedrijf en opvattingen.
    • RKVV Velsen u een prima netwerk biedt van potentiële klanten vanuit het leden- en sponsorbestand, mede door de activiteiten die voor de sponsors worden georganiseerd.
    • RKVV Velsen een fijne vereniging is met veel betrokken vrijwilligers en enthousiaste trainers. Bij RKVV Velsen kan de jeugd, maar ook de volwassen sporter in een gezonde en ontspannen sfeer zijn hobby beoefenen.
    • RKVV Velsen een goed bezochte website onderhoudt, waarin de advertenties op een professionele wijze worden geprojecteerd. De leden, de donateurs, de sponsors en hun achterban kunnen hierdoor kennis maken met uw bedrijf en uw producten.
    • RKVV Velsen goed zichtbaar is op Facebook en sinds kort ook een eigen Youtube kanaal heeft RKVV Velsen TV.
    • RKVV Velsen een onbesproken imago heeft binnen de amateursport in de regio. Bij ons gaat de prestatie hand in hand met de recreatie, is er een gedegen organisatie en een uitgekiend jeugdplan. Met dat imago wilt u uw bedrijf verbinden.
    • RKVV Velsen een accommodatie heeft waar veel trainingen en wedstrijden worden gespeeld. In totaal komen ongeveer 25.000 bezoekers per jaar op het terrein die via uw reclame in contact komen met uw bedrijf.
    • RKVV Velsen de vereniging is waar uw kind voetbalt en waar u en uw kind het naar de zin hebben. Door sponsoring kunt u iets terugdoen voor de vereniging.
    • U RKVV Velsen een warm hart toedraagt!

Daarnaast een aantal feiten op een rij:

Wij hebben 600 leden actief binnen de vereniging, waarvan meer dan 200 senioren en meer dan 300 jeugdleden. Binnen deze groep hebben wij ruim 100 voetballende vrouwen en meisjes.

De wedstrijden en de overige activiteiten hebben het volgende bereik:

• Ruwweg 25.000 bezoeken/jaar van de wedstrijden, gebaseerd op het aantal leden, teams, wedstrijden, tegenstanders, bezoekers en begeleiders.
    • Ruwweg 50.000 bezoeken/jaar van de website, op zoek naar informatie over de wedstrijden en de vereniging.
    • Ruwweg 5000 viewers per bericht op social media.
    • Ruwweg 250 vrijwilligers, die zich wekelijks inzetten voor de vereniging.
    • Ruwweg 100 sponsoren en 100 donateurs/seizoenskaarthouders in de club van 100, die elkaar ontmoeten tijdens de sponsoravonden.

Daarnaast is vermeldenswaardig:

• Het Ichthus Lyceum maakt gedurende de voor- en najaarsperiode met haar 1250 leerlingen en leraren minstens 20x gebruik van het sportpark. Ruwweg 25.000 bezoeken/jaar.
    • Daarnaast is RKVV Velsen ook gastheer voor (internationale) jeugdtoernooien.

Daarom sponsort u RKVV Velsen!!

Mogen wij binnenkort met u bespreken?

Neem contact op met sponsorzaken@rkvv-velsen.nl of een van de leden van de sponsorcommissie:

Johan van den Brink
    Bo Kok